Programy BBA
ZÁKLADY PODNIKANIA
Program ZÁKLADY PODNIKANIA sa zaoberá aspektmi a princípmi spojenými s vedením a riadením podnikania. Program sa zameriava na všetky kľúčové oblasti, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné podnikateľské aktivity.
Programy BBA
Program ZÁKLADY PODNIKANIA sa zaoberá aspektmi a princípmi spojenými s vedením a riadením podnikania. Program sa zameriava na všetky kľúčové oblasti, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné podnikateľské aktivity.
Program ZÁKLADY PODNIKANIA podporuje rozvoj analytických schopností a zručností, a tiež schopnosť riadiť podnikateľské operácie v dynamickom trhovom prostredí. Študenti sa budú venovať problematike strategickému riadeniu firiem, finančnému riadeniu podniku a etike a spoločenskej zodpovednosti firmy.
Hlavným cieľom programu je vybaviť študentov praktickými zručnosťami a teoretickými znalosťami potrebnými pre úspešné riadenie obchodných aktivít a podporu rastu podnikania v konkurenčnom prostredí.
Po absolvovaní programu budú študenti schopní efektívne rozvíjať podnikateľské iniciatívy, vytvárať a implementovať podnikateľské plány, a porozumieť kľúčovým faktorom úspechu v podnikateľskom prostredí.
Struktura programu
01
Dokážete identifikovať podnikateľské príležitosti.
02
Naučíte sa identifikovať príležitosti a riziká.
03
Budete schopní riadiť podnikateľské aktivity s dôrazom na udržateľnosť a spoločenskú zodpovednosť.
04
Pochopíte princíp rozhodovacích procesov a naučíte sa ich aplikovať do praxe.
05
Osvojíte si komunikačné zručnosti, nevyhnutné pre efektívne riadenie ľudí.
06
Dokážete analyzovať trhové prostredie.
ZÁKLADY PODNIKANIA
Úvod do managementu
Modul sa zameriava na základné princípy a koncepty riadenia organizácií v modernom podnikateľskom prostredí. Účastníci budú oboznámení s kľúčovými oblasťami, ako sú teória riadenia, organizačné štruktúry, strategické plánovanie, ľudské zdroje a leadership. Modul poskytne študentom základné povedomie o dôležitosti a vplyve manažérskych rozhodnutí na výkony a úspech organizácie. Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre úspešné vedenie a riadenie organizácií v dynamickom a konkurenčnom podnikateľskom prostredí. Výstupom z modulu je online test.
Základy marketingu
Študenti sa zoznámia s kľúčovými konceptmi, metódami a stratégiami používanými v modernom marketingu. Účastníci modulu budú študovať základné princípy trhového výskumu, segmentácie trhu, tvorby marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) a ich aplikáciu v praxi. Dôraz je kladený na pochopenie spotrebiteľského správania, vytváranie hodnoty pre zákazníkov a budovanie silnej značky. Cieľom modulu je pripraviť študentov na efektívne plánovanie a implementáciu marketingových stratégií, ktoré podporujú rast a konkurencieschopnosť organizácie v súčasnom globálnom prostredí. Výstupom z modulu je online test.
Personálny management
V rámci modulu sa študenti budú venovať dôkladnému porozumeniu kľúčovým aspektom riadenia ľudských zdrojov v organizáciách. Účastníci budú študovať stratégie náboru, výberu, rozvoja a udržiavania zamestnancov, ako aj riadenie výkonnosti a motivácie. Modul zahŕňa aj právne a etické otázky súvisiace s riadením ľudských zdrojov. Cieľom modulu je vybaviť študentov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre efektívne riadenie ľudských zdrojov, čo prispieva k dosahovaniu strategických cieľov organizácie a podpore dlhodobého rozvoja zamestnancov. Výstupom z modulu je postupová práca.
Strategické riadenie
Modul sa zameriava na predstavenie kľúčových princípov strategického myslenia a riadenia v kontexte súčasného dynamického a nestabilného podnikateľského prostredia. Cieľom modulu je rozšíriť znalosti študentov o strategických rozhodovacích procesoch, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné riadenie organizácií v globálnom trhovom prostredí. Výstupom z modulu je esej.
Ekonomika a financie podniku
Cieľom modulu je vysvetliť študentom finančné riadenie podniku, jeho ciele a metódy na ich dosiahnutie. Absolvovanie modulu študentom poskytne pevné základy pre efektívne rozhodovanie v oblasti operatívneho a investičného financovania v podniku. Obsah modulu zahŕňa témy ako podstata finančného manažmentu, analýza ekonomických a finančných ukazovateľov, význam rizika v rozhodovacích procesoch, strategické plánovanie a dlhodobé rozhodovanie, správu pracovného kapitálu a likvidity a ďalšie relevantné oblasti finančného riadenia podniku. Výstupom modulu je online test.
Etika a spoločenská zodpovednosť
V rámci modulu sa študenti zoznámia s dôležitosťou etického rozhodovania a princípmi spoločenskej zodpovednosti, ktoré sú kľúčové pre udržateľný rozvoj podnikov a ich vzťahy so širším okolím. Modul sa taktiež venuje problematike etického správania a sociálnej zodpovednosti firiem v rámci moderného podnikateľského prostredia. Výstupom modulu je esej.
Online štúdium BBA
Platí iba do 24. 11. 2024
1.400 €
Cena za štúdium je konečná
Štúdium je možné začať kedykoľvek podľa uváženia.
Podanie prihlášky jednoducho a bez poplatku.
Rozloženie školného do splátok, bez navýšenia.
Na štúdium získate množstvo bonusov.
Čo vás zaujíma?
Naša študijná koordinátorka Anička vám pomôže s otázkami o štúdiu.
Ing. Anna
Dolejšová
študijná koordinátorka