Filip Janás získal magisterský titul z Marketingovej komunikácie na Univerzite Tomáša Baťu, kde sa počas štúdia venoval kreatívnym projektom a získal ocenenie ako ÚMK Výzva, Talent Marketingových komunikácií a prestížne ceny z národných súťaží Young Lions a Marketer roka.
Má komplexné skúsenosti s rôznymi aspektmi online marketingu. Od správy sociálnych sietí po SEO, PPC, email marketing a affiliate marketing. Táto prax mu umožňuje chápať online marketing v širších súvislostiach a vytvárať efektívne stratégie na mieru. Od roku 2019 sa zameriava na PPC a SEO, oblasti, v ktorých získal najviac skúseností.
V súčasnej dobe sa venuje najmä marketingu zameranému na cestovný ruch. Spravuje najväčšiu cestovateľskú komunitu na českom Facebooku s viac ako 450 000 členmi, venuje sa vlastnému affiliate cestovnému blogu a tvorí najväčší web zameraný na glampingy v Českej republike.
Svojmu osobnému vzdelaniu sa venuje aj po ukončení univerzitného štúdia. Absolvoval kurzy Manažér pre internetové projekty a Google Analytics u PrimaKurzy alebo sa zúčastnil kurzov Digisemestru zameraných na budovanie značky, email marketing a SEO. Všetky získané poznatky využíva vo svojej každodennej práci.