Programy BBA

ZÁKLADY MARKETINGU

Program ZÁKLADY MARKETINGU vás pripraví na rôzne vedúce role v oblasti marketingu, ako sú marketingoví špecialisti, manažéri, analytici alebo konzultanti, a budete schopní efektívne prispievať k úspechu firmy.

iga | ZÁKLADY MARKETINGU

Obsah programu

Program ZÁKLADY MARKETINGU poskytuje študentom komplexný úvod do základných princípov a praktík marketingu. Študenti sa zoznámia s kľúčovými konceptmi, ako je marketingový mix, segmentácia trhu, cielenie, positioning, spotrebiteľské správanie a tvorba marketingových stratégií. Program taktiež pokrýva oblasti digitálneho marketingu, marketingového výskumu a analýzy trhu.

Zameranie programu

Hlavným cieľom je pripraviť študentov na aplikáciu marketingových teórií a techník v reálnom podnikateľskom prostredí, čo im umožní efektívne podporovať obchodné ciele a zvyšovať konkurencieschopnosť organizácií.

Absolventi programu budú vybavení zručnosťami potrebnými na plánovanie a realizáciu marketingových kampaní, analýzu trhových trendov a pochopenie dynamiky zákazníckeho správania.

Štruktúra programu

  • Marketingová komunikácia
  • Public Relations
  • Komunikácia a prezentácia

Prínosy BBA programu

01

Získate znalosti o základných princípoch a konceptoch marketingu.

02

Budete schopní aplikovať teoretické znalosti do praxe.

03

Zoznámite sa s modernými trendmi v digitálnom marketingu.

04

Zorientujete sa problematike v personálneho riadenia.

05

Naučíte sa inovatívne prístupy k marketingu.

06

Osvojíte si metódy efektívnej komunikácie.

Obsah programu

ZÁKLADY MARKETINGU

Základný blok

Úvod do managementu

Modul sa zameriava na základné princípy a koncepty riadenia organizácií v modernom podnikateľskom prostredí. Účastníci budú oboznámení s kľúčovými oblasťami, ako sú teória riadenia, organizačné štruktúry, strategické plánovanie, ľudské zdroje a leadership. Modul poskytne študentom základné povedomie o dôležitosti a vplyve manažérskych rozhodnutí na výkony a úspech organizácie. Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre úspešné vedenie a riadenie organizácií v dynamickom a konkurenčnom podnikateľskom prostredí. Výstupom z modulu je online test.

Základy marketingu

Študenti sa zoznámia s kľúčovými konceptmi, metódami a stratégiami používanými v modernom marketingu. Účastníci modulu budú študovať základné princípy trhového výskumu, segmentácie trhu, tvorby marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) a ich aplikáciu v praxi. Dôraz je kladený na pochopenie spotrebiteľského správania, vytváranie hodnoty pre zákazníkov a budovanie silnej značky. Cieľom modulu je pripraviť študentov na efektívne plánovanie a implementáciu marketingových stratégií, ktoré podporujú rast a konkurencieschopnosť organizácie v súčasnom globálnom prostredí. Výstupom z modulu je online test.

Personálny management

V rámci modulu sa študenti budú venovať dôkladnému porozumeniu kľúčovým aspektom riadenia ľudských zdrojov v organizáciách. Účastníci budú študovať stratégie náboru, výberu, rozvoja a udržiavania zamestnancov, ako aj riadenie výkonnosti a motivácie. Modul zahŕňa aj právne a etické otázky súvisiace s riadením ľudských zdrojov. Cieľom modulu je vybaviť študentov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre efektívne riadenie ľudských zdrojov, čo prispieva k dosahovaniu strategických cieľov organizácie a podpore dlhodobého rozvoja zamestnancov. Výstupom z modulu je postupová práca.

ŠPECIALIZÁCIA

Marketingová komunikácia

Modul poskytuje študentom komplexný prehľad o princípoch a praktikách marketingovej komunikácie. Študenti získajú znalosti o výbere správnych komunikačných kanálov, tvorbe atraktívneho obsahu a meraní účinnosti marketingových kampaní. Modul zahŕňa aj aktuálne trendy v oblasti digitálnej a sociálnej komunikácie, ktoré sú nevyhnutné pre úspešnú marketingovú stratégiu v dnešnom digitálnom veku. Hlavným cieľom modulu je pripraviť študentov na praktické výzvy v oblasti marketingovej komunikácie a vybaviť ich zručnosťami potrebnými pre efektívnu komunikáciu značky a produktov. Výstupom z modulu je esej.

Public Relations

Zoznámite sa so základnými princípmi a praktikami public relations (PR), ktoré sú kľúčové pre budovanie a udržiavanie pozitívneho obrazu organizácie. Účastníci sa zoznámia s metódami efektívnej komunikácie s médiami, verejnosťou a ďalšími kľúčovými stakeholdermi. Modul pokrýva oblasti, ako je tvorba a implementácia PR stratégií, krízová komunikácia, mediálne vzťahy, interná komunikácia a tvorba obsahu pre rôzne komunikačné kanály. Hlavným cieľom modulu je pripraviť študentov na efektívne riadenie vzťahov s verejnosťou, ktoré podporuje dôveru, transparentnosť a pozitívne vnímanie organizácie. Výstupom modulu je esej.

Komunikácia a prezentácia

Tento modul sa zameriava na rozvoj kľúčových zručností v oblasti komunikácie a prezentácie, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné profesijné pôsobenie. Účastníci sa naučia efektívne komunikovať v rôznych situáciách, vrátane interpersonálnej komunikácie, tímovej spolupráce a verejných prejavov. Modul zahŕňa techniky verbálnej a neverbálnej komunikácie, aktívneho počúvania a spätnej väzby. Študenti získajú praktické zručnosti pre tvorbu a prezentáciu profesionálnych prezentácií, vrátane štruktúrovania obsahu, vizuálnej podpory a rétoriky. Výstupom modulu je online test.

bg ref | ZÁKLADY MARKETINGU
  • Ing. Karolina Stepanova | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Vidím výrazné zlepšenie v mojich manažérskych schopnostiach.

    Štúdium MBA ma učí lepšie riadiť svoj čas a efektívnejšie pracovať v tíme. Získané zručnosti a znalosti už teraz uplatňujem vo svojej práci a vidím výrazné zlepšenie v mojich manažérskych schopnostiach. Očakávam, že po dokončení programu sa otvoria nové kariérne príležitosti, a to tak v rámci mojej súčasnej firmy, ako aj na trhu práce všeobecne.

    Ing. Karolína Štěpánová

  • Bc. Kristyna Novotna | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite aplikovať v praxi.

    Praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite aplikovať v praxi. Rozhodnutie začať študovať MBA program bolo pre mňa kľúčovým krokom v mojej kariére. Pracovala som niekoľko rokov na stredných manažérskych pozíciách a cítila som, že potrebujem rozšíriť svoje znalosti a zručnosti, aby som mohla postúpiť na vyššiu úroveň vedenia. MBA program mi ponúkol možnosť nielen doplniť teoretické znalosti, ale najmä praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite aplikovať v praxi. Teším sa, aké nové príležitosti mi po dokončení programu štúdium prinesie.

    Bc. Kristýna Novotná

  • Mgr. Vaclav Jindru DiS | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Možnosť rozšíriť svoju profesionálnu sieť.

    MBA program mi prináša už teraz mnoho výhod. Jednou z najväčších je možnosť rozšíriť svoju profesionálnu sieť. Na základnom bloku som sa zatiaľ stretol s ľuďmi z rôznych odborov, čo mi umožnilo získať nové pohľady na riešenie problémov. Program tiež obsahuje mnoho prípadových štúdií, ktoré mi pomáhajú rozvíjať analytické a strategické myslenie.

    Mgr. Václav Jindrů, DiS.

  • Helena Dlouha | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Pomohlo mi lepšie pochopiť dynamiku a jednotlivé výzvy podnikania.

    Jednou z najväčších výhod MBA programu je jeho zameranie na praktické zručnosti. Výučba je veľmi interaktívna, zahŕňa mnoho diskusií, čo mi umožňuje aplikovať teoretické znalosti v praxi. Navyše som mala možnosť pracovať na reálnych obchodných prípadoch, čo mi pomohlo lepšie pochopiť dynamiku a jednotlivé výzvy podnikania.

    Helena Dlouhá

  • Ing. Lucie Nemcova | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Ideálne pre moje profesijné potreby.

    Po niekoľkých rokoch práce v marketingu som si uvedomila, že pre ďalší kariérny rast potrebujem hlbšie pochopenie obchodných a manažérskych princípov. MBA program na International Graduate Academy mi ponúkol komplexný prístup k štúdiu, ktorý zahŕňa nielen teoretické základy, ale aj hlavne praktické aplikácie, čo mi prišlo ideálne pre moje profesijné potreby.

    Ing. Lucie Němcová

  • Ing. Pavel Kralicek MSc | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Dôraz na praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite uplatniť vo svojej každodennej práci.

    Po niekoľkých rokoch práce v IT sektore na rôznych technických pozíciách som dospel k záveru, že chcem rozšíriť svoje zručnosti v oblasti managementu a podnikania. MBA program na International Graduate Academy zaujal svojou orientáciou a dôrazom na praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite uplatniť vo svojej každodennej práci.

    Ing. Pavel Králíček, MSc.

  • Mgr. Petr Mydlicka | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Intenzívne a zaujímavé štúdium.

    Všetkým, ktorí uvažujú o štúdiu MBA, by som odporučil, aby si starostlivo vybrali školu a program, ktorý najlepšie zodpovedá ich kariérnym cieľom. Je tiež dôležité byť pripravený na intenzívne a zaujímavé štúdium a aktívnu účasť na základnom bloku zvoleného programu. Výsledok však stojí za to – MBA je investícia do vašej budúcnosti, ktorá sa vám mnohonásobne vráti.

    Mgr. Petr Mydlička

  • Sebastian Krejci | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Možnosť vidieť reálne projekty a prípadové štúdie.

    Jedným z najväčších prínosov, ktoré som objavil na začiatku štúdia MBA na International Graduate Academy, je možnosť vidieť reálne projekty a prípadové štúdie. To mi umožňuje aplikovať získané poznatky priamo na situácie, s ktorými sa stretávam v práci. Okrem toho, program zahŕňa bonusové semináre vedené odborníkmi z praxe, čo je nesmierne inšpiratívne a prínosné.

    Sebastian Krejčí

  • Mgr. Veronika Smrkova | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Získala som lepší prehľad.

    Vďaka štúdiu MBA som získala lepší prehľad a naučila sa analyzovať zložité obchodné problémy z rôznych uhlov pohľadu. Tieto zručnosti mi už pomohli zlepšiť výkon môjho tímu a zvýšiť efektivitu celého nášho oddelenia. Tiež som nadviazala cenné kontakty s kolegami a lektormi.

    Mgr. Veronika Smrková

  • PhDr. Tereza Podolakova | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Nové perspektívy a prístupy k riešeniu problémov.

    Jedným z najväčších prínosov štúdia MBA je pre mňa možnosť spolupracovať s ľuďmi z rôznych odborov. To mi poskytuje nové perspektívy a prístupy k riešeniu problémov. Škola ponúka širokú škálu špecializácií od financií, cez marketing až po strategický management, teda z ponuky si vyberie naozaj každý.

    PhDr. Tereza Podoláková

  • Mgr. Andrea Vasutova | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Naučila som sa, ako efektívne riadiť projekty, viesť tímy a riešiť zložité obchodné problémy.

    Štúdium MBA mi pomáha zlepšiť moje strategické myslenie. Naučila som sa, ako efektívne riadiť projekty, viesť tímy a riešiť zložité obchodné problémy. Tieto zručnosti mi nielen pomáhajú v súčasnej práci, ale tiež ma pripravujú na budúce vedúce pozície. Navyše som získala väčšie sebavedomie a schopnosť prezentovať svoje nápady pred širším publikom. Teším sa na záverečnú obhajobu a nové príležitosti, ktoré mi štúdium prinesie.

    Mgr. Andrea Vašutová

  • JUDr. Richard Dolak | ZÁKLADY MARKETINGU

    Čo o nás hovoria absolventi

    Výsledky sa prejavia nielen vo vašej kariére, ale aj v osobnom raste.

    MBA štúdium sa môže zdať ako náročné, ale je to nesmierne obohacujúce program. Odporúčam všetkým, aby sa do neho pustili s otvorenou mysľou a boli pripravení obohacujúcu skúsenosť. Je dôležité byť aktívny a využívať každú príležitosť na učenie a networking. Výsledky sa prejavia nielen vo vašej kariére, ale aj v osobnom raste.

    JUDr. Richard Dolák

bg price | ZÁKLADY MARKETINGU

Online štúdium BBA

Zvýhodnená cena

Platí iba do 20. 10. 2024

1.400 €

Cena za štúdium je konečná

Výhody online štúdia

calendar 7 | ZÁKLADY MARKETINGU

Štúdium je možné začať kedykoľvek podľa uváženia.

google forms | ZÁKLADY MARKETINGU

Podanie prihlášky jednoducho a bez poplatku.

student | ZÁKLADY MARKETINGU

Rozloženie školného do splátok, bez navýšenia.

credit card | ZÁKLADY MARKETINGU

Na štúdium získate množstvo bonusov.

bg cta | ZÁKLADY MARKETINGU

Čo vás zaujíma?

Spýtajte sa.
Sme tu pre vás

Naša študijná koordinátorka Anička vám pomôže s otázkami o štúdiu.

anna | ZÁKLADY MARKETINGU

Ing. Anna
Dolejšová

študijná koordinátorka

Potrebujete poradiť?

+420 606 071 652
Po–Pia 9:00–17:00
info@graduateacademy.cz
Reagujeme do 24 hodín
Roháčova 145/14,
130 00 Praha-Žižkov