Programy BBA
ZÁKLADY OBCHODU
Program ZÁKLADY OBCHODU vás pripraví na všetky profesijné výzvy v oblasti obchodu a podnikania. Získate pevné základy v oblasti marketingu, predaja, zákazníckeho servisu a obchodných stratégií.
Programy BBA
Program ZÁKLADY OBCHODU vás pripraví na všetky profesijné výzvy v oblasti obchodu a podnikania. Získate pevné základy v oblasti marketingu, predaja, zákazníckeho servisu a obchodných stratégií.
Program ZÁKLADY OBCHODU vám poskytne prehľad o kľúčových aspektoch obchodnej činnosti. Študenti sa zoznámia s princípmi a praktikami obchodovania, vrátane marketingu, predaja, zákazníckeho servisu a riadenia vzťahov so zákazníkmi. Študenti získajú znalosti o trhových stratégiách, obchodných modeloch a predajných zručnostiach.
Hlavným cieľom programu je vybaviť študentov praktickými zručnosťami a teoretickými znalosťami potrebnými pre úspešné riadenie obchodných aktivít a podporu rastu podnikania v konkurenčnom prostredí.
Absolventi budú pripravení nastúpiť na manažérsku pozíciu, ako obchodní špecialisti, alebo napríklad manažéri predaja a budú tak efektívne prispievať k rozvoju a rastu organizácie.
Štruktúra programu
01
Osvojíte si základné princípy obchodných činností.
02
Naučíte sa efektívne komunikovať s klientmi.
03
Získate sebadôveru k úspešnému pôsobeniu v predajnom prostredí.
04
Naučíte sa, ako riadiť svoj tím.
05
Získané znalosti budete schopní praktizovať do praxe.
06
Budete schopní budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi.
ZÁKLADY OBCHODU
Úvod do managementu
Modul sa zameriava na základné princípy a koncepty riadenia organizácií v modernom podnikateľskom prostredí. Účastníci budú oboznámení s kľúčovými oblasťami, ako sú teória riadenia, organizačné štruktúry, strategické plánovanie, ľudské zdroje a leadership. Modul poskytne študentom základné povedomie o dôležitosti a vplyve manažérskych rozhodnutí na výkony a úspech organizácie. Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre úspešné vedenie a riadenie organizácií v dynamickom a konkurenčnom podnikateľskom prostredí. Výstupom z modulu je online test.
Základy marketingu
Študenti sa zoznámia s kľúčovými konceptmi, metódami a stratégiami používanými v modernom marketingu. Účastníci modulu budú študovať základné princípy trhového výskumu, segmentácie trhu, tvorby marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) a ich aplikáciu v praxi. Dôraz je kladený na pochopenie spotrebiteľského správania, vytváranie hodnoty pre zákazníkov a budovanie silnej značky. Cieľom modulu je pripraviť študentov na efektívne plánovanie a implementáciu marketingových stratégií, ktoré podporujú rast a konkurencieschopnosť organizácie v súčasnom globálnom prostredí. Výstupom z modulu je online test.
Personálny management
V rámci modulu sa študenti budú venovať dôkladnému porozumeniu kľúčovým aspektom riadenia ľudských zdrojov v organizáciách. Účastníci budú študovať stratégie náboru, výberu, rozvoja a udržiavania zamestnancov, ako aj riadenie výkonnosti a motivácie. Modul zahŕňa aj právne a etické otázky súvisiace s riadením ľudských zdrojov. Cieľom modulu je vybaviť študentov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre efektívne riadenie ľudských zdrojov, čo prispieva k dosahovaniu strategických cieľov organizácie a podpore dlhodobého rozvoja zamestnancov. Výstupom z modulu je postupová práca.
Obchodní strategie
Modul sa zameriava na strategické plánovanie a implementáciu obchodných aktivít v konkurenčnom prostredí. Účastníci získajú hlbšie porozumenie kľúčovým aspektom strategického riadenia, vrátane analýzy trhu, formulácie cieľov, vytvárania diferencovanej ponuky a optimalizácie obchodných procesov. Dôraz sa bude klásť na rozvoj schopnosti strategického myslenia a schopnosti prispôsobiť sa dynamickým trhovým podmienkam. Modul tiež zahŕňa štúdium úspešných obchodných stratégií a ich aplikáciu v rôznych odvetviach. Výstupom z modulu je esej.
Typológia zákazníka
Určenie osobnostných typov zákazníkov a ich efektívne využitie je cieľom tohto modulu, ktorý sa zaoberá teóriou typológie zákazníkov a metódami ich určovania. Študenti sa naučia predikovať správanie zákazníkov a aplikovať techniky pre získanie a udržanie ich lojality. Modul tiež zdôrazňuje presné metódy určovania osobnostného typu, zásady komunikácie s rôznymi typmi osobností, stratégie pre riešenie kritických situácií a účinné prekonávanie námietok. Výstupom modulu je esej.
Predajné zručnosti
Modul je navrhnutý tak, aby účastníkov vybavil kľúčovými technikami a stratégiami, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné uzatváranie obchodov a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi. Študenti sa oboznámia s komunikačnými zručnosťami, ktoré zahŕňajú efektívnu verbálnu a neverbálnu komunikáciu, aktívne počúvanie a kladenie správnych otázok, rovnako ako techniky zvládania námietok. Záverom modulu sa študenti zamerajú na budovanie a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi. Naučia sa, aký význam majú dlhodobé vzťahy a aké techniky môžu použiť na posilnenie zákazníckej lojality. Výstupom modulu je online test.
Online štúdium BBA
Platí iba do 24. 11. 2024
1.400 €
Cena za štúdium je konečná
Štúdium je možné začať kedykoľvek podľa uváženia.
Podanie prihlášky jednoducho a bez poplatku.
Rozloženie školného do splátok, bez navýšenia.
Na štúdium získate množstvo bonusov.
Čo vás zaujíma?
Naša študijná koordinátorka Anička vám pomôže s otázkami o štúdiu.
Ing. Anna
Dolejšová
študijná koordinátorka