Programy DBA

EXECUTIVE MARKETING

Program EXECUTIVE MARKETING zahŕňa rozsiahle štúdium najrôznejších marketingových aspektov na strategickej úrovni.

iga | EXECUTIVE MARKETING

Obsah programu

Program EXECUTIVE MARKETING je navrhnutý tak, aby poskytol študentom hlboký a komplexný vhľad do všetkých aspektov moderného marketingu v globálnom prostredí. Tento program sa zameriava na kľúčové oblasti ako marketing a PR, brand management, moderné marketingové myslenie a self marketing.

Zameranie programu

Cieľom programu je poskytnúť študentom hlbšie porozumenie marketingovým a PR stratégiám, brand managementu, moderným marketingovým prístupom a osobnému marketingu. Program je navrhnutý tak, aby pripravil študentov na prácu v globálnom marketingovom prostredí, kde sú kľúčové znalosti o budovaní a riadení značiek, efektívnej komunikácii a moderných marketingových technikách.

Absolventi budú vybavení širokým spektrom schopností a zručností, ktoré ich pripravia na vedúce role v oblasti marketingu a PR. Budú schopní efektívne komunikovať a obhajovať marketingové stratégie v medzinárodnom kontexte. Absolventi tiež získajú praktické skúsenosti a interkultúrne kompetencie potrebné pre úspešnú kariéru v čmedzinárodných organizáciách, globálnych firmách, neziskových organizáciách na medzinárodnej úrovni.

Struktura programu

  • Marketing a PR
  • Brand management
  • Moderné marketingové myslenie
  • Self marketing

Prínosy DBA programu

01

Získate komplexné porozumenie marketingovým a PR stratégiám.

02

Budete schopní vytvárať a implementovať efektívne marketingové stratégie a kampane.

03

Naučíte sa budovať a spravovať silné značky, ktoré prinášajú dlhodobú hodnotu.

04

Osvojíte si zručnosti v oblasti self marketingu a budovania osobnej značky.

05

Naučíte sa, ako riešiť krízové ​​situácie a udržiavať pozitívny obraz firmy.

06

Budete schopní aplikovať teoretické znalosti na reálne prípadové štúdie.

Obsah programu

EXECUTIVE MARKETING

Základný blok

Moderný management

Modul sa zameriava na princípy organizácie jednotlivých súčastí firmy s dôrazom na zabezpečenie jej konkurencieschopnosti ako kľúčového kritéria úspechu. Centrálnou témou je problematika úspešnosti podniku, ktorá úzko súvisí s motiváciou zamestnancov, ktorí predstavujú základný pilier prosperujúceho podnikania. S ohľadom na budúcu úlohu výrobných firiem v ekonomike, modul tiež oboznamuje študentov s výrobným a operačným managementom, pričom kladie dôraz na faktory podporujúce prosperitu, strategické zmeny a snahu o zvýšenie ona. Výstupom z modulu je postupová práca.

Leadership

Cieľom modulu je poskytnúť študentom komplexné povedomie o kľúčových manažérskych a vodcovských schopnostiach a zručnostiach, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné riadenie firmy. Modul sa zameriava na rozvoj schopností potrebných k efektívnemu vedeniu tímu a správe organizácie, s dôrazom na zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti a úspešnosti podniku. Študenti budú mať príležitosť oboznámiť sa s modernými prístupmi k manažérskemu rozhodovaniu a strategickému plánovaniu. Výstupom modulu je online test.

Management inovácií

Cieľom modulu je detailne oboznámiť účastníkov s aktuálnym vedeckým i praktickým pohľadom na inovácie. Zameriava sa na dôležitosť inovácií v dnešnej dobe a ich úlohe v konkurenčnom prostredí. Študenti sa dozvedia, prečo je dôležité venovať sa inováciám, ako efektívne generovať nové nápady, ako s nimi systematicky pracovať a ako ich vyhodnocovať s cieľom úspešne ich implementovať do praxe. Výstupom modulu je esej.

Krízový management a riadenie rizík

Prvá časť modulu má za cieľ definovať základné pojmy a súvislosti v oblasti riadenia rizík. Študenti sa oboznámia s jednotlivými krokmi systému managementu rizík v podniku, vrátane procesu analýzy rizík, ktorá zahŕňa určenie pravdepodobnosti výskytu rizika a stanovenie potenciálnych dôsledkov. Na základe týchto charakteristík rizík budú schopní formulovať vhodnú stratégiu pre ovládanie rizík. Druhá časť modulu sa zameriava na metódy a nástroje používané na predikciu a hodnotenie kríz v podniku. Študenti sa naučia charakterizovať krízy z hľadiska ich potenciálneho dopadu a vývojového štádia. V rámci krízového riadenia sa dôraz kladie na identifikáciu príčin krízy a formuláciu stratégií pre ich riešenie. Osobitná pozornosť sa venuje jednotlivým etapám procesu krízového riadenia, ktoré vedú k stabilizácii a obnove podnikovej vitality. Výstupom modulu je online test.

ŠPECIALIZÁCIA

Marketing a PR

Modul zoznamuje poslucháčov s modernými trendmi v teórii i praxi marketingovej komunikácie a Public Relations. V rámci kurzu budú študentom predstavené nielen základné prvky marketingového mixu a praktické aplikácie marketingovej komunikácie v oblastiach reklamy, podpory predaja, public relations, osobného predaja a priameho marketingu, ale aj nové marketingové techniky, ako sú virálny marketing, guerilla marketing, internetový a mobilný marketing a product placement. Výstupom z modulu je online test.

Brand management

Cieľom modulu Brand Management je zoznámiť študentov so základnými konceptmi marketingu značky. Študenti budú detailne oboznámení s pojmami ako identita značky, imidž značky a prvky značky (ako meno, logo, symbol, obal), čo im umožní presne definovať značku. Ďalej sa modul zameriava na diskusiu o hodnote značky a stratégiách, ako ju dosiahnuť. Výstupom z modulu je postupová práca.

Moderné marketingové myslenie

Študenti sa zoznámia s najnovšími trendmi v oblasti marketingovej komunikácie. Preberajú sa kľúčové princípy predajných procesov v kontexte ich cieľových skupín. Súčasťou kurzu bude aj analýza motivácií, ktoré podnecujú príjemcov reklamných oznámení k aktívnej interakcii. Dôraz sa bude klásť na podnecovanie samostatného štúdia teórie, ktorá bude preberaná počas seminárov, a študenti budú vedení k príprave na záver štúdia formou priebežného rozvoja svojich znalostí a zručností v oblasti marketingu. Výstupom z modulu je esej.

Self marketing

Modul zoznamuje účastníkov s praktickými zásadami a metódami pozitívnej komunikácie v manažérskej praxi. Dôraz sa bude klásť na význam verbálnych a neverbálnych signálov pri efektívnom vyjednávaní a presadzovaní vlastných myšlienok, návrhov a cieľov. Študenti sa naučia aplikovať adekvátne rečnícke metódy, ktoré im pomôžu presvedčivo prezentovať svoje myšlienky a dosiahnuť zamýšľané ciele v manažérskom prostredí. Výstupom z modulu je online test.

bg ref | EXECUTIVE MARKETING
  • Ing. Karolina Stepanova | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Vidím výrazné zlepšenie v mojich manažérskych schopnostiach.

    Štúdium MBA ma učí lepšie riadiť svoj čas a efektívnejšie pracovať v tíme. Získané zručnosti a znalosti už teraz uplatňujem vo svojej práci a vidím výrazné zlepšenie v mojich manažérskych schopnostiach. Očakávam, že po dokončení programu sa otvoria nové kariérne príležitosti, a to tak v rámci mojej súčasnej firmy, ako aj na trhu práce všeobecne.

    Ing. Karolína Štěpánová

  • Bc. Kristyna Novotna | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite aplikovať v praxi.

    Praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite aplikovať v praxi. Rozhodnutie začať študovať MBA program bolo pre mňa kľúčovým krokom v mojej kariére. Pracovala som niekoľko rokov na stredných manažérskych pozíciách a cítila som, že potrebujem rozšíriť svoje znalosti a zručnosti, aby som mohla postúpiť na vyššiu úroveň vedenia. MBA program mi ponúkol možnosť nielen doplniť teoretické znalosti, ale najmä praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite aplikovať v praxi. Teším sa, aké nové príležitosti mi po dokončení programu štúdium prinesie.

    Bc. Kristýna Novotná

  • Mgr. Vaclav Jindru DiS | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Možnosť rozšíriť svoju profesionálnu sieť.

    MBA program mi prináša už teraz mnoho výhod. Jednou z najväčších je možnosť rozšíriť svoju profesionálnu sieť. Na základnom bloku som sa zatiaľ stretol s ľuďmi z rôznych odborov, čo mi umožnilo získať nové pohľady na riešenie problémov. Program tiež obsahuje mnoho prípadových štúdií, ktoré mi pomáhajú rozvíjať analytické a strategické myslenie.

    Mgr. Václav Jindrů, DiS.

  • Helena Dlouha | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Pomohlo mi lepšie pochopiť dynamiku a jednotlivé výzvy podnikania.

    Jednou z najväčších výhod MBA programu je jeho zameranie na praktické zručnosti. Výučba je veľmi interaktívna, zahŕňa mnoho diskusií, čo mi umožňuje aplikovať teoretické znalosti v praxi. Navyše som mala možnosť pracovať na reálnych obchodných prípadoch, čo mi pomohlo lepšie pochopiť dynamiku a jednotlivé výzvy podnikania.

    Helena Dlouhá

  • Ing. Lucie Nemcova | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Ideálne pre moje profesijné potreby.

    Po niekoľkých rokoch práce v marketingu som si uvedomila, že pre ďalší kariérny rast potrebujem hlbšie pochopenie obchodných a manažérskych princípov. MBA program na International Graduate Academy mi ponúkol komplexný prístup k štúdiu, ktorý zahŕňa nielen teoretické základy, ale aj hlavne praktické aplikácie, čo mi prišlo ideálne pre moje profesijné potreby.

    Ing. Lucie Němcová

  • Ing. Pavel Kralicek MSc | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Dôraz na praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite uplatniť vo svojej každodennej práci.

    Po niekoľkých rokoch práce v IT sektore na rôznych technických pozíciách som dospel k záveru, že chcem rozšíriť svoje zručnosti v oblasti managementu a podnikania. MBA program na International Graduate Academy zaujal svojou orientáciou a dôrazom na praktické zručnosti, ktoré môžem okamžite uplatniť vo svojej každodennej práci.

    Ing. Pavel Králíček, MSc.

  • Mgr. Petr Mydlicka | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Intenzívne a zaujímavé štúdium.

    Všetkým, ktorí uvažujú o štúdiu MBA, by som odporučil, aby si starostlivo vybrali školu a program, ktorý najlepšie zodpovedá ich kariérnym cieľom. Je tiež dôležité byť pripravený na intenzívne a zaujímavé štúdium a aktívnu účasť na základnom bloku zvoleného programu. Výsledok však stojí za to – MBA je investícia do vašej budúcnosti, ktorá sa vám mnohonásobne vráti.

    Mgr. Petr Mydlička

  • Sebastian Krejci | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Možnosť vidieť reálne projekty a prípadové štúdie.

    Jedným z najväčších prínosov, ktoré som objavil na začiatku štúdia MBA na International Graduate Academy, je možnosť vidieť reálne projekty a prípadové štúdie. To mi umožňuje aplikovať získané poznatky priamo na situácie, s ktorými sa stretávam v práci. Okrem toho, program zahŕňa bonusové semináre vedené odborníkmi z praxe, čo je nesmierne inšpiratívne a prínosné.

    Sebastian Krejčí

  • Mgr. Veronika Smrkova | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Získala som lepší prehľad.

    Vďaka štúdiu MBA som získala lepší prehľad a naučila sa analyzovať zložité obchodné problémy z rôznych uhlov pohľadu. Tieto zručnosti mi už pomohli zlepšiť výkon môjho tímu a zvýšiť efektivitu celého nášho oddelenia. Tiež som nadviazala cenné kontakty s kolegami a lektormi.

    Mgr. Veronika Smrková

  • PhDr. Tereza Podolakova | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Nové perspektívy a prístupy k riešeniu problémov.

    Jedným z najväčších prínosov štúdia MBA je pre mňa možnosť spolupracovať s ľuďmi z rôznych odborov. To mi poskytuje nové perspektívy a prístupy k riešeniu problémov. Škola ponúka širokú škálu špecializácií od financií, cez marketing až po strategický management, teda z ponuky si vyberie naozaj každý.

    PhDr. Tereza Podoláková

  • Mgr. Andrea Vasutova | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Naučila som sa, ako efektívne riadiť projekty, viesť tímy a riešiť zložité obchodné problémy.

    Štúdium MBA mi pomáha zlepšiť moje strategické myslenie. Naučila som sa, ako efektívne riadiť projekty, viesť tímy a riešiť zložité obchodné problémy. Tieto zručnosti mi nielen pomáhajú v súčasnej práci, ale tiež ma pripravujú na budúce vedúce pozície. Navyše som získala väčšie sebavedomie a schopnosť prezentovať svoje nápady pred širším publikom. Teším sa na záverečnú obhajobu a nové príležitosti, ktoré mi štúdium prinesie.

    Mgr. Andrea Vašutová

  • JUDr. Richard Dolak | EXECUTIVE MARKETING

    Čo o nás hovoria absolventi

    Výsledky sa prejavia nielen vo vašej kariére, ale aj v osobnom raste.

    MBA štúdium sa môže zdať ako náročné, ale je to nesmierne obohacujúce program. Odporúčam všetkým, aby sa do neho pustili s otvorenou mysľou a boli pripravení obohacujúcu skúsenosť. Je dôležité byť aktívny a využívať každú príležitosť na učenie a networking. Výsledky sa prejavia nielen vo vašej kariére, ale aj v osobnom raste.

    JUDr. Richard Dolák

bg price | EXECUTIVE MARKETING

Online štúdium DBA

Zvýhodnená cena

Platí iba do 20. 10. 2024

3.000 €

Cena za štúdium je konečná

Výhody online štúdia

calendar 7 | EXECUTIVE MARKETING

Štúdium je možné začať kedykoľvek podľa uváženia.

google forms | EXECUTIVE MARKETING

Podanie prihlášky jednoducho a bez poplatku.

student | EXECUTIVE MARKETING

Rozloženie školného do splátok, bez navýšenia.

credit card | EXECUTIVE MARKETING

Na štúdium získate množstvo bonusov.

bg cta | EXECUTIVE MARKETING

Čo vás zaujíma?

Spýtajte sa.
Sme tu pre vás

Naša študijná koordinátorka Anička vám pomôže s otázkami o štúdiu.

anna | EXECUTIVE MARKETING

Ing. Anna
Dolejšová

študijná koordinátorka

Potrebujete poradiť?

+420 606 071 652
Po–Pia 9:00–17:00
info@graduateacademy.cz
Reagujeme do 24 hodín
Roháčova 145/14,
130 00 Praha-Žižkov