Týna Najmanová začala svoju marketingovú kariéru už počas štúdia na vysokej škole v reklamnej agentúre. Postupne sa vypracovala z marketingovej asistentky cez projektovú manažérku až na pozíciu account directora. Počas tejto cesty napríklad vybudovala v full-servisovej agentúre retailovú divíziu a realizovala významné projekty vrátane rebrandingu UGO salatérií do podoby, ktorá sa úspešne využíva dodnes. Počas agentúrnej praxe spolupracovala s klientmi ako De’Longhi, Adidas, Huawei a ďalšími.
Po 9 rokoch skúseností sa vydala na dráhu freelancerky, kde už 5 rokov pomáha klientom budovať silné značky. Podieľala sa na uvedení viacerých úspešných značiek na trh, vrátane dámskej kozmetickej značky BusyB (sub-brand Angry Beards) a značky TABASAMU, ktorá už za tri mesiace dosiahla pôsobivé obraty vo svojom e-shope a dostala sa do viacerých partnerských kamenných predajní.
Kristýna pristupuje k marketingu komplexne a strategicky. Pre svojich klientov nie je len dodávateľkou služieb, ale partnerkou, ktorá načúva ich potrebám, obavám aj snom a pomáha im tieto vízie pretvárať na skutočnosť. Jej prístup sa zameriava na budovanie pevných základov značky, ktoré prinášajú dlhodobý rast a úspech.
Okrem vlastnej praxe sa s nadšením venuje odovzdávaniu znalostí, kde prepája teóriu s bohatými praktickými skúsenosťami. Mentoruje Holky z Marketingu aj Businessu, učí juniorných marketérov a školí vo firmách. So študentmi zdieľa svoje úspechy aj prešľapy, ktoré im pomáhajú skutočne pochopiť, ako marketing funguje v reálnom svete.