Programy BBA
ZÁKLADY MARKETINGU
Program ZÁKLADY MARKETINGU vás pripraví na rôzne vedúce role v oblasti marketingu, ako sú marketingoví špecialisti, manažéri, analytici alebo konzultanti, a budete schopní efektívne prispievať k úspechu firmy.
Programy BBA
Program ZÁKLADY MARKETINGU vás pripraví na rôzne vedúce role v oblasti marketingu, ako sú marketingoví špecialisti, manažéri, analytici alebo konzultanti, a budete schopní efektívne prispievať k úspechu firmy.
Program ZÁKLADY MARKETINGU poskytuje študentom komplexný úvod do základných princípov a praktík marketingu. Študenti sa zoznámia s kľúčovými konceptmi, ako je marketingový mix, segmentácia trhu, cielenie, positioning, spotrebiteľské správanie a tvorba marketingových stratégií. Program taktiež pokrýva oblasti digitálneho marketingu, marketingového výskumu a analýzy trhu.
Hlavným cieľom je pripraviť študentov na aplikáciu marketingových teórií a techník v reálnom podnikateľskom prostredí, čo im umožní efektívne podporovať obchodné ciele a zvyšovať konkurencieschopnosť organizácií.
Absolventi programu budú vybavení zručnosťami potrebnými na plánovanie a realizáciu marketingových kampaní, analýzu trhových trendov a pochopenie dynamiky zákazníckeho správania.
Štruktúra programu
01
Získate znalosti o základných princípoch a konceptoch marketingu.
02
Budete schopní aplikovať teoretické znalosti do praxe.
03
Zoznámite sa s modernými trendmi v digitálnom marketingu.
04
Zorientujete sa problematike v personálneho riadenia.
05
Naučíte sa inovatívne prístupy k marketingu.
06
Osvojíte si metódy efektívnej komunikácie.
ZÁKLADY MARKETINGU
Úvod do managementu
Modul sa zameriava na základné princípy a koncepty riadenia organizácií v modernom podnikateľskom prostredí. Účastníci budú oboznámení s kľúčovými oblasťami, ako sú teória riadenia, organizačné štruktúry, strategické plánovanie, ľudské zdroje a leadership. Modul poskytne študentom základné povedomie o dôležitosti a vplyve manažérskych rozhodnutí na výkony a úspech organizácie. Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre úspešné vedenie a riadenie organizácií v dynamickom a konkurenčnom podnikateľskom prostredí. Výstupom z modulu je online test.
Základy marketingu
Študenti sa zoznámia s kľúčovými konceptmi, metódami a stratégiami používanými v modernom marketingu. Účastníci modulu budú študovať základné princípy trhového výskumu, segmentácie trhu, tvorby marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) a ich aplikáciu v praxi. Dôraz je kladený na pochopenie spotrebiteľského správania, vytváranie hodnoty pre zákazníkov a budovanie silnej značky. Cieľom modulu je pripraviť študentov na efektívne plánovanie a implementáciu marketingových stratégií, ktoré podporujú rast a konkurencieschopnosť organizácie v súčasnom globálnom prostredí. Výstupom z modulu je online test.
Personálny management
V rámci modulu sa študenti budú venovať dôkladnému porozumeniu kľúčovým aspektom riadenia ľudských zdrojov v organizáciách. Účastníci budú študovať stratégie náboru, výberu, rozvoja a udržiavania zamestnancov, ako aj riadenie výkonnosti a motivácie. Modul zahŕňa aj právne a etické otázky súvisiace s riadením ľudských zdrojov. Cieľom modulu je vybaviť študentov znalosťami a zručnosťami potrebnými pre efektívne riadenie ľudských zdrojov, čo prispieva k dosahovaniu strategických cieľov organizácie a podpore dlhodobého rozvoja zamestnancov. Výstupom z modulu je postupová práca.
Marketingová komunikácia
Modul poskytuje študentom komplexný prehľad o princípoch a praktikách marketingovej komunikácie. Študenti získajú znalosti o výbere správnych komunikačných kanálov, tvorbe atraktívneho obsahu a meraní účinnosti marketingových kampaní. Modul zahŕňa aj aktuálne trendy v oblasti digitálnej a sociálnej komunikácie, ktoré sú nevyhnutné pre úspešnú marketingovú stratégiu v dnešnom digitálnom veku. Hlavným cieľom modulu je pripraviť študentov na praktické výzvy v oblasti marketingovej komunikácie a vybaviť ich zručnosťami potrebnými pre efektívnu komunikáciu značky a produktov. Výstupom z modulu je esej.
Public Relations
Zoznámite sa so základnými princípmi a praktikami public relations (PR), ktoré sú kľúčové pre budovanie a udržiavanie pozitívneho obrazu organizácie. Účastníci sa zoznámia s metódami efektívnej komunikácie s médiami, verejnosťou a ďalšími kľúčovými stakeholdermi. Modul pokrýva oblasti, ako je tvorba a implementácia PR stratégií, krízová komunikácia, mediálne vzťahy, interná komunikácia a tvorba obsahu pre rôzne komunikačné kanály. Hlavným cieľom modulu je pripraviť študentov na efektívne riadenie vzťahov s verejnosťou, ktoré podporuje dôveru, transparentnosť a pozitívne vnímanie organizácie. Výstupom modulu je esej.
Komunikácia a prezentácia
Tento modul sa zameriava na rozvoj kľúčových zručností v oblasti komunikácie a prezentácie, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné profesijné pôsobenie. Účastníci sa naučia efektívne komunikovať v rôznych situáciách, vrátane interpersonálnej komunikácie, tímovej spolupráce a verejných prejavov. Modul zahŕňa techniky verbálnej a neverbálnej komunikácie, aktívneho počúvania a spätnej väzby. Študenti získajú praktické zručnosti pre tvorbu a prezentáciu profesionálnych prezentácií, vrátane štruktúrovania obsahu, vizuálnej podpory a rétoriky. Výstupom modulu je online test.
Online štúdium BBA
Platí iba do 15. 12. 2024
1.400 €
Cena za štúdium je konečná
Štúdium je možné začať kedykoľvek podľa uváženia.
Podanie prihlášky jednoducho a bez poplatku.
Rozloženie školného do splátok, bez navýšenia.
Na štúdium získate množstvo bonusov.
Čo vás zaujíma?
Naša študijná koordinátorka Anička vám pomôže s otázkami o štúdiu.
Ing. Anna
Dolejšová
študijná koordinátorka