Programy MBA
MANAGEMENT & MARKETING
Program MANAGEMENT & MARKETING je navrhnutý tak, aby študentov vybavil zručnosťami a znalosťami potrebnými na efektívne riadenie marketingových aktivít v dynamickom obchodnom prostredí.
Programy MBA
Program MANAGEMENT & MARKETING je navrhnutý tak, aby študentov vybavil zručnosťami a znalosťami potrebnými na efektívne riadenie marketingových aktivít v dynamickom obchodnom prostredí.
Program MANAGEMENT & MARKETING zahŕňa široké spektrum tém, ktoré pokrývajú kľúčové oblasti marketingu a PR, marketingu produktu a značky, online marketingu a sociálnych sietí, a tiež self marketingu.
Účastníci programu sa naučia integrovať moderné marketingové stratégie s cieľom posilniť konkurencieschopnosť a maximalizovať dopad svojich marketingových kampaní.
Program je určený pre marketingových profesionálov, manažérov, podnikateľov a všetkých, ktorí chcú posilniť svoje zručnosti v oblasti marketingu a PR. Účastníci si osvoja moderné marketingové postupy a získajú schopnosť riadiť úspešné marketingové projekty a kampane.
Štruktúra programu
01
Získate praktické zručnosti v kľúčových oblastiach marketingu a budete schopní ich aplikovať v reálnych scenároch.
02
Budete schopní vytvárať a implementovať efektívne marketingové stratégie.
03
Podporíte vlastnú kreativitu a inovácie pri navrhovaní marketingových kampaní a stratégií.
04
Naučíte sa efektívne merať a vyhodnocovať úspešnosť marketingových aktivít a kampaní.
05
Porozumiete tomu, čo je osobný branding a ako ho prospešne využívať.
06
Získate dôležité kontakty.
MANAGEMENT & MARKETING
Management a riadenie organizácie
Cieľom modulu je priblíženie pojmu managementu a jeho začlenenie do praktických postupov firiem a súčasných vedných disciplín. Analyzuje dopady vonkajších i vnútorných podmienok organizácie na úspešnosť manažérskej profesie. Ďalej sa zaoberá sekvenciou manažérskych funkcií (plánovanie, organizovanie, vedenie ľudí, kontrola) a ich súčasnou aplikáciou v praxi firiem. Dôraz je kladený na profil a kompetencia manažéra ako kľúčové predpoklady pre úspech vo vedení. Výstupom z modulu je online test.
Executive management
Modul sa zameriava na pokrytie širokého spektra oblastí, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné dosiahnutie strategických cieľov firmy na úrovni stredného a vyššieho managementu. Modul ponúka komplexný a ucelený pohľad na moderné manažérske riadenie, zameriavajúce sa na prakticky využiteľné znalosti a zručnosti, ktoré sú kľúčové pre efektívne riadenie organizácie. Výstupom z modulu je online test.
Riadenie ľudských zdrojov
V rámci modulu sa dozviete kľúčové aspekty efektívneho riadenia zamestnancov v organizáciách. Obsahuje stratégie a postupy pre nábor a výber pracovníkov, ich školenia a rozvoj, hodnotenie výkonnosti, odmeňovanie a poskytovanie benefitov, riadenie pracovných vzťahov, a zaistenie zdravia a bezpečnosti na pracovisku. Tento modul pomáha organizáciám optimalizovať pracovnú silu, zvýšiť produktivitu a efektivitu, a zlepšiť celkovú spokojnosť zamestnancov, čo vedie k stabilnému a úspešnému podnikaniu. Výstupom z modulu je postupová práca.
Finančný management
Modul sa zameriava na efektívne riadenie finančných zdrojov organizácie. Pokrýva kľúčové oblasti, ako je plánovanie a analýza financií, rozpočtovanie, riadenie nákladov, investičné rozhodovanie, riadenie rizík a zabezpečenie likvidity. Po absolvovaní tohto modulu budú študenti schopní optimalizovať finančný výkon, maximalizovať zisky, minimalizovať náklady a efektívne spravovať finančné riziká. Dôraz sa kladie na strategické rozhodovanie a dlhodobú finančnú stabilitu, čo je nevyhnutné pre úspešné a udržateľné podnikanie. Výstupom z modulu je online test.
Osobnostný management
V rámci modulu si prehĺbite znalosti týkajúce sa rozvoja a správy individuálnych kompetencií a zručností zamestnancov v organizácii. Obsahuje techniky pre sebapoznanie, osobný rast, time management, riešenie konfliktov, zlepšenie komunikácie a emočnej inteligencie. Tento modul podporuje zamestnancov v ich profesijnom i osobnom rozvoji, čím prispieva k zvýšeniu ich efektivity, motivácie a celkovej spokojnosti. Kladie dôraz na vytvorenie vyváženého a produktívneho pracovného prostredia, kde každý jednotlivec môže dosiahnuť svoj plný potenciál. Výstupom z modulu je esej.
Marketing a PR
Modul zoznamuje študentov s aktuálnymi trendmi v teórii a praxi marketingovej komunikácie a Public Relations. Modul sa zameria na marketingový mix a rôzne oblasti marketingovej komunikácie, vrátane reklamy, podpory predaja, public relations, osobného predaja a direct marketingu. Ďalej sa budú preberať nové marketingové techniky, ako sú word of mouth (wom), virálny marketing, guerillový marketing, internetový a mobilný marketing a placement. Výstupom modulu je online test.
Marketing produktu a značky
Modul si kladie za cieľ zoznámiť študentov so základnými princípmi marketingu produktu a značky. Študenti sa naučia rozlišovať rôzne úrovne a typy produktov, ktoré ovplyvňujú marketingový mix, a zoznámia sa s rôznymi produktovými stratégiami. Definujeme si značku prostredníctvom pojmov ako identita značky, imidž značky a prvky značky (meno, logo, symbol, obal). Bude sa tiež zaoberať hodnotou značky a spôsobmi, ako ju budovať. Záver modulu bude venovaný základom marketingového výskumu v oblasti produktového managementu. Výstupom z modulu je postupová práca.
Online marketing a sociálne siete
Cieľom modulu je zoznámiť študentov so základmi online marketingu a marketingovej komunikácie na internete. Vzhľadom na rastúci význam internetu pre firemnú komunikáciu sa modul zameriava na všetky aspekty online komunikácie a na špecifické vlastnosti, ktoré so sebou online prostredie prináša. Výstupom z modulu je esej.
Self marketing
Tento modul sa zameriava na koncept self marketingu a jeho význam pre profesionálny úspech. Študenti sa naučia, ako efektívne prezentovať svoje schopnosti, zručnosti a hodnoty, aby vynikli na trhu práce a dosiahli svoje kariérne ciele. Modul pokryje analýzu seba samého, stanovenie osobných cieľov, budovanie a komunikáciu osobnej značky. Účastníci získajú praktické zručnosti pre rozvoj osobnej značky, naučia sa využívať verbálnu i neverbálnu komunikáciu a osvoja si techniky, ktoré im pomôžu presadiť svoje myšlienky a ciele v profesionálnom prostredí. Výstupom z modulu je online test.
Online štúdium MBA
Platí iba do 15. 12. 2024
2.200 €
Cena za štúdium je konečná
Štúdium je možné začať kedykoľvek podľa uváženia.
Podanie prihlášky jednoducho a bez poplatku.
Rozloženie školného do splátok, bez navýšenia.
Na štúdium získate množstvo bonusov.
Čo vás zaujíma?
Naša študijná koordinátorka Anička vám pomôže s otázkami o štúdiu.
Ing. Anna
Dolejšová
študijná koordinátorka