Kniha prináša komplexný prehľad nástrojov a techník strategického riadenia a marketingu v reakcii na súčasné globálne výzvy a trendy vyvolané globalizáciou, pandémiami, politicko-ekonomickou situáciou a ďalšími príčinami. V novom vydaní autori venujú väčšiu pozornosť udržateľnému rozvoju a reagujú na zmeny prebiehajúce všade okolo nás – na vplyv nových technológií as nimi spojeného priemyslu 4.0 a umelej inteligencie. V nadväznosti na tieto zmeny sa mení aj marketing a na výslní sa dostávajú tzv. digitálny marketing a zákaznícke oddelenia.
Výklad pokrýva všetky témy strategického marketingu v logickej nadväznosti: od vysvetlenia podstaty strategického riadenia firiem cez jednotlivé etapy strategického riadiaceho procesu až po prepojenie strategického riadenia so strategickým marketingom. Autori vychádzajú zo svojich praktických skúseností z dlhoročnej pedagogickej i profesionálnej praxe.
Publikácia je určená vlastníkom firiem, manažérom, marketingovým pracovníkom, študentom vysokých škôl a MBA programov a všetkým záujemcom, ktorí sa chcú bližšie zoznámiť so strategickým marketingom.
Zdroj: Bookport.cz